Recenzije knjiga

PATER MARKO GLOGOVIĆ

Ne mogu se sjetiti jesam li ikada prije pročitao ovako iskrenu, sjajnu, ovako duši korisnu knjigu! Ovo je knjiga koja se "mora pročitati"! Ona se mora i dijeliti s drugima: namijenjena je svima, bez obzira na bilo koji predznak ili titulu ili etiketu ispred imena! Kako bih volio da nađe svoj put i do onih koji tako silno zagovaraju abortus i sve ostale dimenzije "civilizacije smrti"!

Pater Marko Glogović

Upravo sam dovršio čitanje knjige “Preobražena“, snažno svjedočanstvo oslobođenja i poslanja Patricije Sandoval, američke Meksikanke i svjetski poznate govornice na teme čednosti, obitelji i zaštite života nerođene djece.

Ostavila me je u velikom pozitivnom šoku, istovremeno u suzama i klicanju Bogu, našem Ocu

Ne mogu se sjetiti jesam li ikada prije pročitao ovako iskrenu, sjajnu, ovako duši korisnu knjigu! Ostavila me je u velikom pozitivnom šoku, istovremeno u suzama i klicanju Bogu, našem Ocu. Redak po redak, stranicu po stranicu ovo je životno svjedočanstvo preoralo moje biće, suočilo me s njegovim zatamnjenim stranama i obasjalo me duhom radosti, slavljenja i štovanja Božje milosrdne ljubavi. Uvjeren sam da će svakoga tko posegne za ovom knjigom, prožeti isti osjećaji, nadahnuti ista gorljivost, potaknuti isto čuđenje i divljenje zbog neizrecivih djela Božje providnosti!

Kad bi samo bili tako hrabri i korektni te pročitali ono što jedna žena, žrtva tri pobačaja, žrtva današnje moderne “kulture” i suvremenih stavova, ima poručiti – cijelomu svijetu

Ovo je knjiga koja se “mora pročitati”! Ona se mora i dijeliti s drugima: namijenjena je svima, bez obzira na bilo koji predznak ili titulu ili etiketu ispred imena! Kako bih volio da nađe svoj put i do onih koji tako silno zagovaraju abortus i sve ostale dimenzije “civilizacije smrti”! Kad bi samo bili tako hrabri i korektni te pročitali ono što jedna žena, žrtva tri pobačaja, žrtva današnje moderne “kulture” i suvremenih stavova, ima poručiti – cijelomu svijetu. Molim za to! Molim i vrlo potičem osobito sve branitelje života, sakupljene u našim inicijativama, udrugama i molitvenim zajednicama, da nabave ovu hrabru biografiju, koja će ih ostaviti bez daha!! Toliko će nam pomoći i toliko nas utješiti u našim preteškim nastojanjima da spasimo živote, i za ovaj i za vječni život.

Iza strašnih opisa trpljenja i padova, tame koja guši, zla koje zavodi, slijede riječi natopljene mudrošću i svetošću Stvoritelja, Spasitelja, Utješitelja

Knjiga je toliko dobra, da ne nalazim riječi kojima bih ju mogao dovoljno dobro opisati ili preporučiti. Podsjetila me na moj život i misiju milosrđa koju mi je Gospodin podario, a koja s ovom knjigom dobiva još jedan osobiti polet a možda i svojevrsni zaokret. Iza strašnih opisa trpljenja i padova, tame koja guši, zla koje zavodi, slijede riječi natopljene mudrošću i svetošću Stvoritelja, Spasitelja, Utješitelja. Čitanje ove knjige bilo mi je uistinu na neopisivi blagoslov, nadam se da će i drugi taj blagoslov poželjeti i s njime odvažnije kročiti dalje, oduševljeni primjerom Patricije. Hvala na prijevodu! Hvala Bogu i prevoditeljima! Najsrdačnija hvala!

Fr. Marko K. Glogović, OSPPE

Knjigu „Preobražena”, autorice Christine Watkins i Patricie Sandoval u izdanju izdavačke kuće Kyrios možete kupiti ovdje.

Prijavite se na naš newsletter i svaki tjedan primajte najvažnije i najzanimljivije tekstove na svoju e-mail adresu! Prijaviti se možete ovdje.