Valentina Jandrašek

RECENZIJE KNJIGA

Iskrena, potresna i zadivljujuća ispovijest mladoga Austrijanca Svojim svjedočanstvom, Alexander čitatelju približava Boga koji se brine za svoju djecu dajući im u pravo vrijeme prave milosti potrebne za njihovo spasenje: čudesa ili trpljenje, radost ili bolne trenutke.

Iskrena, potresna i zadivljujuća ispovijest mladoga Austrijanca

Zahvalnost je poput škrinjice s blagom u srcu i u ruci

Jureći svojim životnim stvarnostima pogleda uperena u vlastite boli, slabosti i teškoće, skloni smo nestrpljivo i gotovo razmaženo očajavati nad križevima vlastite svakodnevice, zaboravljajući pritom da oni, primljeni sa zahvalnošću i predani našemu Ocu, bez obzira na svoju težinu, mogu postati izvorom blagoslova za nas i naše bližnje. Opterećujući ruke svoga duha teškim bremenom života koje pokušavamo nositi svojim snagama, (pre)često zaboravljamo da je zahvalnost poput škrinjice s blagom u srcu i u ruci. (str. 95.) Čitajući knjigu Alexandera Eggera Iz ove se kože može. Moje čudesno ozdravljenje, iskrenu, potresnu i zadivljujuću ispovijest jednoga mladoga Austrijanca, ponovno sam u ruke svoga duha primila tu škrinjicu zahvalnosti – zahvalnosti za svaku malu radost, obilni blagoslov, ali i svaki blagoslovljeni križ koji mi je Otac povjerio. Prateći poglavlja ove knjige, otvoreno čitateljsko srce ne prati samo put od teške fizičke bolesti do čudesnoga ozdravljenja nego i put jedne duše od djetinje pobožnosti, preko sumnje i odbacivanja Boga do povratka u Očevo krilo.

Ova prekrasna Božja priča u životu jednoga njegova djeteta skrenula je moj pogled sa svakodnevnih životnih prepreka koje mi ponekad izgledaju nepremostivo…

Svojim svjedočanstvom, Alexander čitatelju približava Boga koji se brine za svoju djecu dajući im u pravo vrijeme prave milosti potrebne za njihovo spasenje: čudesa ili trpljenje, radost ili bolne trenutke. Ova prekrasna Božja priča u životu jednoga njegova djeteta skrenula je moj pogled sa svakodnevnih životnih prepreka koje mi ponekad izgledaju nepremostivo, podsjećajući me da se najprije (ponovno) zagledam u svoju nutrinu dopuštajući Bogu da mi dušu obasja svjetlom novoga života – istinskoga života koji se rađa iz bliskosti s Ocem koji mi govori da me ljubi i spašava (str. 88.) baš u onim životnim okolnostima u kojima se trenutno nalazim. Čitanjem ovih poglavlja, svaki će čitatelj biti potaknut promišljati o Božjoj ljubavi i svemoći, o pitanju smisla patnje te o Kristovoj prisutnosti u svakom srcu koje se otvori Njegovoj ljubavi.

Njegovi su ga razredni kolege zvali zombi. Alexander Egger slovio je za jedan od najtežih slučajeva oboljelih od neurodermatitisa u Njemačkoj i Austriji. Prvih 17 godina svoga života proživio je bez nade u ozdravljenje. Isprobao je brojne terapije, no većeg poboljšanja nije bilo.

Sav očajan, jednog se dana uspinje na strmi obronak. Želi skočiti. Uto se prisjeća tajanstvenog susreta iz djetinjstva, i odustaje od te kobne namjere.

Obraća se Bogu i postupno u potpunosti ozdravlja!

Knjigu možete nabaviti ovdje.