„Krunica – kako djelotvorno moliti krunicu” Josip Lončar

Krunica - knjiga

Molitva krunice jednostavna je, no snažna molitva koja se u kršćanstvu prakticira već šest stoljeća. Mnogi su po toj molitvi izmolili milost obraćenja i spasenja tolikoj braći i sestrama! Posebna je vrijednost knjige u tome što analizira pojedina otajstva krunice, pokazujući njihovu povezanost s našim stvarnim životom, naznačujući nam kakvo oslobođenje i iscjeljenje možemo očekivati u svakome od njih. (…)

Dr. Ivan Ivanda, OFM

Poštovani čitatelju, pred tobom je knjiga nastala iz dviju knjiga: Bakine krunice i Škole molitve 2 – razmatranje otajstava krunice. Njihovim sam spajanjem dobio zaokruženu cjelinu onoga što sam htio prenijeti o krunici. Knjiga je namijenjena onima koji zaista žele naučiti razmatrati otajstva koja mole te onima koji žele izmoliti blagoslove sebi, svojim bližnjima i svima onima za koje će moliti iz bilo kojeg razloga.

Tri bogoslovne kreposti koje se po toj molitvi u nama neprestano razvijaju – vjera, ufanje i ljubav – i za koje molimo na poseban način u svakoj krunici, sasvim su opipljiv znak da je krunica u našim rukama, na našim usnama i u našem srcu zaista djelotvorna. Molitva krunice nas kroz razmatranja otajstava uvodi u svijet kršćanske meditacije, nutarnje molitve, u svijet žive vjere. Vjerujem da će knjiga biti na blagoslov mnogima.

Autor

Autor nam poučno i praktično govori o tome kako možemo razgovarati s Bogom – kako ga doživjeti i iskusiti. Molitva, slušajući Božje riječi i živeći ono što On od nas traži, postaje gledanje Boga u lice ako se možemo tako izraziti. Molitva i nije ništa drugo nego ponajprije tajna čovjekova čežnja, i težnja da se s Bogom susretne, da se s njim sjedini u ljubavi; da u Bogu nađe željeni mir i radost, sreću i spas. Zato je molitva krunice potreba naše psihe i duše. Ona je milosni susret i radosni razgovor sa živim Bogom. (…)

Petar Ljubičić, OFM

Želite kupiti knjigu ili se informirati o cijeni?

Kliknite na gumb „Kupi knjigu”.