Recenzije knjiga

„Grešnicima ulaz dopušten” „Ili: Kako do savršenog zdravlja u samo nekoliko stotina koraka!!!”

Grešnicima ulaz dopušten - Recenzija knjige

O knjizi

„Ova knjiga patera Marka Glogovića vrlo je korisna. Nasmijat će vas te vam koristiti još višestruko. Zasigurno će mnogima spasiti život – nekima čak i onaj vječni!”

Josip Lončar, urednik i izdavač

Grešnicima ulaz dopušten

Pred vama je još jedna knjiga našega najpoznatijeg abbe provincijal(c)a (čitaj engelski, bosanski, diplomatski i kako god hoćeš). Kad mi je predložio izdavanje knjige s ovakvim naslovom, pomislio sam: „Ovo će biti totalni izdavački neuspjeh. To će kupiti samo oni koji po dobru poznaju našega karizmatskog barda”. Znao je i on da neće ići lako pa mi je odmah predložio molitvenu, i svaku drugu dobro nadošlu pomoć. Naime, danas je u Hrvatskoj teško pronaći čovjeka koji se smatra grešnikom, i kojeg bi ovakav naslov privukao. Istina, ima ih nekolicina među nama, terenskim navjestiteljima evanđelja i nekoliko među onima koji su iznenada dobili neku neizlječivu boleštinu pa su shvatili da im nije pametno i dalje glumiti pravednike.

Pater Marko je majstor navlačenja pravednikā na tanak led, pa ako se ti, čitatelju, smatraš pravednikom i ovu si knjigu uzeo u ruke slučajno, pazi dobro da ne potoneš, jer ako padneš na dno, mogao bi se veoma iznenaditi kad ondje pronađeš neke poznate navjestiteljske face koje na križ Isusa Krista gledaju iz perspektive grešnika.

Bilo kako bilo, zahvalan sam Bogu na pateru Marku, jer je silno obogatio ovo naše navjestiteljsko književnovanje i prilično sam siguran da će se njegove knjige čitati dokle god na ovome svijetu bude grešnika i pravednika.

Šalu na stranu, ovo je vrlo korisna knjiga. Nasmijat će vas te vam koristiti još višestruko. Zasigurno će mnogima spasiti život – nekima čak i onaj vječni.

Amen!

Želite kupiti knjigu ili se informirati o cijeni?

Ako naručujete iz Hrvatske, kliknite na gumb „Kupi knjigu”.

Ako naručujete iz inozemstva, kliknite na gumb „Kupi knjigu iz inozemstva”.

Ako ste je već pročitali pa je želite ocijeniti, potražite “Ocjena knjige” na dnu članka. (Molimo Vas da ocjenjujete samo ako ste knjigu doista pročitali!)

Osnovne informacije

Naslov: Grešnicima ulaz dopušten
Podnaslov: Prema istinitim događajima
Autor: Pater Marko (mater Mara) Glogović feat. sveti Dizma
Nakladnik: Figulus
Godina izdanja: 2016.
Recenzent: Josip Lončar
Jezik: hrvatski
Broj stranica: 268
Uvez: meki
Veličina knjige: 13,2 x 20,3 cm

Ocjena knjige:

O autoru / izvoru

mm

Josip Lončar

Josip Lončar je osnivač i upravitelj Zaklade Kristofori, glavni urednik časopisa Book, te portala Book.hr. Više je godina bio službeni promotor ICCRS-a (Međunarodne službe Katoličke karizmatske obnove iz Vatikana). Tijekom 25 godina djelovanja održao je duhovne obnove u mnogim župama u Hrvatskoj i inozemstvu. Dvadesetak se godina aktivno bavi evangelizacijom u Hrvatskoj i u inozemstvu. Seminare i predavanja je do danas održao na tri kontinenta, u više od 300 katoličkih župa. Poznat je po tome što nakon svojih propovijedi zazove Duha Svetoga da ozdravljanjima i čudesnim znakovima potvrdi Riječ. Gospodin pritom svoju Riječ redovito potvrđuje.

Autor je sljedećih naslova:

Karizma vjere (ovom knjigom Lončar želi uvesti ljude u dimenziju vjere kojom zapravo uzimamo ono što nam je Bog već dao i koja donosi ne samo spasenje već omogućuje da svoj kršćanski poziv živimo u sili Duha Svetoga); Bakina krunica (autorov doprinos razumijevanju ljubavi koju nam Bog daruje preko Marije); Sila odozgor (knjiga o snovima, vizijama i proroštvima po kojima Bog komunicira s čovjekom, te o darovima koje nam po sakramentu potvrde daje Duh Sveti kako bi mijenjao naša srca a s nama i svijet oko nas); Kako povjerovati (knjiga kojom Lončar nastoji pomoći čitateljima da vjerom prime ono što im Bog želi dati, te da bolje razumiju evangelizaciju kako bi u njoj bili uspješniji); Škola molitve 1 – Kako u molitvi upoznati i doživjeti Boga (prvi nastavak serijala); Škola molitve 2 – Razmatranje otajstava krunice (u ovome nastavku čitatelj se kroz praktične primjere poučava razmatranju otajstava krunice u kojem na osoban način susrećemo Boga i njegovu majku ulazeći u svijet evanđelja); Škola molitve 3 – Dar jezika (o ovoj izvanrednoj Božjoj ponudi svakome vjerniku); Krunica (spajanjem „Bakine krunice” i „Škole molitve 2” autor je dobio zaokruženu cjelinu onoga što je htio prenijeti o krunici. Knjiga je namijenjena onima koji zaista žele naučiti razmatrati otajstva koja mole te izmoliti blagoslove sebi i drugima.)

2.5056240558624