Osobni razvoj

RECENZIJA KNJIGE „TRI KORAKA DO PRAVE LJUBAVI“

Knjiga je odličan priručnik za pronalazak prave ljubavi

Upoznati, prihvatiti i zavoljeti sebe – najteži je korak

U moru knjiga, tekstova, savjeta kojima se sa svih strana bombardira mlade ljude u potrazi za ljubavlju – knjiga „Tri koraka do prave ljubavi“ pravo je osvježenje. Autorica konkretno, jasno i detaljno objašnjava kako se suočiti s prošlošću, razumjeti sadašnjost i tako osloboditi svoj um, vjerovati svom duhu i početi otkrivati budućnost. Upoznati, prihvatiti i zavoljeti sebe najteži je korak.

Često u Zajednici susrećemo osobe koje traže pomoć misleći da će ju pronaći u partneru/partnerici, nesvjesni da ključ osobnog uspjeha zapravo drže u svojim rukama

Dajući jasne upute i primjere, Debra Fileta objašnjava svakom čitatelju ono što je ključno i najvažnije za ulazak u vezu – a to je kvalitetna priprema. Otkriva nam kako raditi na sebi, boriti se sa svojim strahovima, utvrdama i preprekama koje nas sprječavaju u emocionalnom razvoju. Često u Zajednici susrećemo osobe koje traže pomoć misleći da će ju pronaći u partneru/partnerici, nesvjesni da ključ osobnog uspjeha zapravo drže u svojim rukama. Iznimno je važna poveznica između duhovnosti i našeg trenutnog stanja; prvo trebamo Bogu predati svoje rane, neuspjehe, loša iskustva i boli koje nosimo kroz život te kao zdrave i emocionalno stabilne osobe krenuti u vezu i brak. Knjiga je odličan priručnik za pronalazak prave ljubavi, one za koju smo stvoreni, koja je u služenju i nesebičnom davanju. Nadam se da će ova knjiga postati svojevrsna „lektira“ za sve koji iskreno žele okusiti i živjeti pravu ljubav.

Tomislav Belavić, voditelj zajednice „Prilika za Susret“, koja okuplja mladiće i djevojke u zreloj životnoj dobi

Knjigu ‘Tri koraka do prave ljubavi. Smjernice za one koji traže ljubav svoga života’, autorice Debre Fileta, možete kupiti ovdje.

Debra Fileta licencirana je stručna savjetnica i autorica brojnih članaka i knjiga o vezama i braku.