Osobni razvoj

DR. SC. KANDARE ŠOLJAGA

SAVJET STRUČNJAKA Odredite dnevno vrijeme za brigu „Svijet se mijenja iz dana u dan. Naši životi se mijenjaju iz dana u dan. Nikada prije nismo bili suočeni s toliko opsežnim promjenama kao proteklih mjeseci“, kaže psihologinja Kandare Šoljaga. Ona na svom profilu na Instagramu (dr.ana.kandare) objavljuje savjete i ohrabrenja, koja nam mogu pomoći da se lakše nosimo s trenutnom situacijom. U nastavku čitamo njezin savjet kako izaći na kraj sa zabrinutošću zbog svega što se događa

Foto: Shutterstock


 

U ovako stresnom razdoblju, nije neobično da smo okupirani brigom. Kada smo veći dio dana usmjereni na temu koja nas zabrinjava, smanjuje se psihološka ravnoteža i snaga. S druge strane, jasno je da moramo biti informirani i redovito promisliti o svemu.

Kako bismo postigli optimalnu ravnotežu, potrebno je odrediti „vrijeme za brigu“. To znači…

Kako bismo postigli optimalnu ravnotežu, potrebno je odrediti „vrijeme za brigu“. To znači odrediti vrijeme kada ćemo se posvetiti temi koja nas brine, a ostatak vremena svoje misli usmjeriti na razne druge teme iz života. Ukoliko se, izvan vremena za brigu, jave misli o toj temi, kažemo sebi da ćemo o tome misliti u vrijeme koje smo odredili upravo za to. Tako izbjegavamo potiskivanje, a povećavamo osjećaj kontrole nad životom i na pravilan način uspostavljamo ravnotežu psihe.

Autorica: dr. sc. Ana Kandare Šoljaga; Instagram (dr.ana.kandare); Book.hr

Prijavite se na naš newsletter i svaki tjedan primajte najvažnije i najzanimljivije tekstove na svoju e-mail adresu! Prijaviti se možete ovdje.

Komentirajte

Najčitanije

Na vrh