WWW.FIGULUS.HR

„Razgovori s Majkom Terezijom” Renzo Allegri

Razgovori s Majkom Terezijom - Recenzija knjige

„Ova vam knjiga neće samo oplemeniti dušu nego će vas potaknuti da ljubite onako kako je to činila Majka Terezija.”

Osobni portret svetice, njezina misija i velika ljubav prema Bogu.

„Renzo Allegri s blaženom je Majkom Terezijom dijelio osobitu otvorenost i bliskost, a razgovori koje su vodili nadilaze uobičajenu radoznalost običnih novinara. Iako je često izbjegavala odgovarati na pitanja koja su proizlazila iz puke znatiželje, ona je Allegriju otvorila svoje srce. Ova vam knjiga neće samo oplemeniti dušu nego će vas potaknuti da ljubite onako kako je to činila Majka Terezija.”

O. Mitch Pacwa, SJ, pisac, govornik i voditelj na EWTN-u

Razgovori s Majkom Terezijom živ je i osoban portret ove svetice našega doba koji sjajno prikazuje njezinu viziju, snagu, odlučnost i veliku ljubav prema Isusu u najsiromašnijima među siromasima. Talijanski novinar Renzo Allegri dijeli s čitateljem svoje dojmove s niza susreta s ovom „sićušnom ženom zaljubljenom u Boga” tako da nam se čini kako smo ondje s njime. On također donosi manje poznate priče o njezinu životu: o njezinoj albanskoj obitelji i neispunjenoj želji da ponovno vidi svoju majku i sestru; o uspješno obavljenom planu da se u Kremlj odnese čudotvorna medaljica; o boli koju je osjećala napuštajući samostan kako bi se posvetila svome pravom poslanju… Čitatelj će s Allegrijem zasigurno ostati zadivljen djelom Majke Terezije i Misionarki ljubavi, reda koji je osnovala, koji on naziva „vojskom koja prkosi nemogućem”.

Tekst s korica knjige

Želite kupiti knjigu ili se informirati o cijeni?

Kliknite na gumb „Kupi knjigu”.