Recenzije knjiga

MISLI ZA SVAKI DAN U GODINI

PONOVNO U PRODAJI „U Tvojoj prisutnosti“ – verzija za muškarce

Darujemo vam knjigu „U Tvojoj prisutnosti“ u novom ruhu. Ovaj put verziju za muškarce!

O knjizi

Knjiga nas uvodi u iskustvo prisnoga, osobnoga poznavanja Boga. Iz toga iskustva proistječe život koji možemo zvati životom u izobilju. Taj život ne ovisi ni o kakvim životnim okolnostima nego isključivo o našemu osobnom odnosu s Bogom. On je neprestano prisutan a mi smo kada to svjesno želimo biti. Ova je knjiga tu želju probudila u milijunima ljudi.

Knjiga „U Tvojoj prisutnosti – uživaj mir u Njegovoj prisutnosti” autorice Sarah Young u kratkom je vremenu postala svjetski hit! Nakon što je iz tiska u novom ruhu izašla prva verzija – verzija u kojoj se Isus obraća ženskoj osobi – svjetlo dana je ugledala i druga – verzija u kojoj se Isus obraća muškoj osobi!

Ovo novo izdanje 2. verzije ( u kojoj se Isus obraća muškoj osobi) meko je uvezeno, u novom je formatu, ukrašeno je zlatnom folijom, knjižni je blok ukrašen zlatnom bojom a uglovi su zaobljeni.

Duhovni poticaj za svaki dan u godini

Otkad je knjiga objavljena na hrvatskom jeziku – 2016. u izdanju Biblioteke Figulus – mnogima je ubrzo postala jedno od omiljenih štiva, za svaki dan. U knjizi autorica pokušava navesti čitatelje da se svaki dan u godini bave određenim promišljanjima te da na taj način stvaraju duhovne navike, koje u dobru i plemenitu srcu rađaju višestrukim rodom, kako to objašnjava Isus u prispodobi o sijaču. Knjiga nas, upravo kao što to čini i Katekizam Katoličke Crkve, poziva na svakodnevno razmatranje Božje riječi. Autorica svakodnevno uzima nekoliko biblijskih redaka i prezentira ih u obliku zamišljenog Isusova govora upućenog čitatelju knjige. Dakle, ne radi se o izravnim porukama, već o promišljanjima do kojih kroz razmatranja možemo doći i sami.

Najveća vrijednost djela

Najveća je vrijednost ovog djela to što čitatelja uvodi u svijet razmatranja na vrlo jednostavan način – u molitvu koja je nužna da se produbi vjersko uvjerenje, da se potakne obraćenje srca i ojača volja da se slijedi Krista (v. KKC 2705-2708; KKC 2655, 2688). Ona to postiže svojom koncepcijom. Ako čitatelj svakodnevno, s pažnjom čita i razmatra njezine kratke tekstove, mora primijetiti sva tri navedena ploda razmatranja. Knjiga će ga potaknuti da razmatra i druge biblijske tekstove, pjesme slavljenja, liturgijske i druge molitve… Knjiga nas uvodi u iskustvo prisnoga, osobnoga poznavanja Boga. Iz toga iskustva proistječe život koji možemo zvati životom u izobilju. Taj život ne ovisi ni o kakvim životnim okolnostima nego isključivo o našemu osobnom odnosu s Bogom. On je neprestano prisutan a mi smo kada to svjesno želimo biti. Ova je knjiga tu želju probudila u milijunima ljudi.

Knjiga „U Tvojoj prisutnosti – uživaj mir u Njegovoj prisutnosti” prevedena je na 29 jezika a englesko je izdanje prodano u više od 9 000 000 primjeraka! Za knjigu kršćanskoga sadržaja to je nevjerojatna brojka. Napomena: prethodno izdanje knjige „U Tvojoj prisutnosti – uživaj mir u Njegovoj prisutnosti” (obje verzije) je rasprodano.

Zašto novo ruho

Urednik Biblioteke Figulus pojašnjava su knjigu izdali u novom ruhu:

Knjigu „U Tvojoj prisutnosti“ smo odlučili izdati i u ovim luksuznijim izdanjima kako bi bila što trajnija i što privlačnija, kako bi i vanjski izgled odavao vrijednost njezina sadržaja. Ako je nekome preskupa, može ju svakodnevno besplatno čitati i slušati na našem portalu ili na web-stranicama naših župa koje ju objavljuju. Htjeli smo da lijepo izgleda i zbog toga kako bi bila primjeren dar za raznovrsne prigode. Ako je nekome poklonite, otvarate lijepu mogućnost da će je ta osoba ako ne odmah, onda jednog lijepog dana početi čitati i iz nje crpsti blago za vječnost. Kad je poklanjate, pomolite se Bogu da knjiga dođe u prave ruke, tj. ako ju ne prihvati osoba kojoj ju darujete, da je ta osoba daruje nekome tko će ju prihvatiti i čitati. Tko zna koliko dobra možemo u nečijem životu učiniti ako poklonimo dobru knjigu i još posvjedočimo koliko ona znači nama samima!

Što o UTP-u kažu čitatelji

»Knjiga UTP pomaže mi da uistinu Boga upoznam i uzljubim, da ga susrećem baš SADA i to svaki dan na drugačiji, poseban način, da shvatim kakav On uistinu jest i samim time mu sve više počnem vjerovati. Na meni je samo ODLUKA želim li to ili ne, a iz iskustva dosadašnjeg života s Bogom, mogu reći da: odluka otvara nebeske brane!«

Danijel

»Najdraža knjiga iz Biblioteke Figulus mi je „U Tvojoj prisutnosti”. Pomogla mi je da spoznam da je Isus neprestano sa mnom, a da o meni ovisi kad ću ja biti povezana s Njim. Pomogla mi je shvatiti da On želi biti prisutan u svemu, ne samo kad mi nešto u životu ne ide… Tako On sa mnom šeće; kad sam na poslu, razgovaram s Njim… Zahvaljujem Mu za svaki korak, za svako djelo, koje bez Njega ne bih uspjela napraviti…«

Ivanka

»Nedavno sam na poklon dobila knjigu „U Tvojoj prisutnosti”. Svaki dan tako divne riječi upućene meni, riječi pune ljubavi, nježnosti, riječi tako blage kao lahor, tako pune obećanja. Dok čitam ne mogu ne osjetiti da sam u Božjoj prisutnosti.«

Suzana

Verziju knjige „U Tvojoj prisutnosti – uživaj mir u Njegovoj prisutnosti” u kojoj se Isus obraća ženskoj osobi možete kupiti ovdje a verziju u kojoj se obraća muškoj osobi ovdje.

Napomena: prethodno izdanje (obje verzije) je rasprodano.