Valentina Jandrašek

RECENZIJE KNJIGA

Ova mi je knjiga pomogla da pronađem prave riječi za blisku osobu izloženu patnji Lako je Milosrđe ljubiti, donekle ga lako primiti, a neizmjerno teško živjeti. Knjiga Susan Tassone 'Isus govori Faustini i tebi. 365 razmatranja' pomaže nam u svakoj situaciji, svakome trenu života, primati i istinski živjeti poruku Božjega milosrđa…

Ova mi je knjiga pomogla da pronđem prave riječi za blisku osobu izloženu patnji

Božja poruka nade i milosrđa ispričana životom i djelom sv. Faustine Kowalske pronašla je dom u srcima mnoštva Kristovih prijatelja. Ipak, kao i mnoge druge istine koje nam je Otac objavio, i ovu je ponekad teško oživotvoriti. Lako je Milosrđe ljubiti, donekle ga lako primiti, a neizmjerno teško živjeti. Knjiga Susan Tassone Isus govori Faustini i tebi. 365 razmatranja pomaže nam u svakoj situaciji, svakome trenu života, primati i istinski živjeti poruku Božjega milosrđa potičući nas da, poput sv. Faustine, postanemo glasnici Milosrđa svojim bližnjima i svemu svijetu. Donoseći ulomke Dnevnika sv. Faustine za svaki dan u godini, popraćene kratkim razmatranjem i molitvom, autorica nam pomaže (iznova) shvatiti i prihvatiti da smo, usprkos svojoj ljudskoj bijedi, djeca Milosrdnoga Kralja koji spremno čeka da mu uvijek iznova potrčimo u zagrljaj.

Tim mi je riječima Milosrdni Učitelj odgovorio na upravljenu mu molitvu podsjećajući me…

Tijekom čitanja ove knjige, poželjela sam iskazati blizinu jednom dragom bližnjem izloženom patnji te sam, ne znajući kako najbolje to učiniti, zamolila Isusa da mi pomogne riječima sv. Faustine. Nakon toga vapaja, otvorila sam knjigu Isus govori Faustini i tebi i polako čitala riječi ulomaka izdvojenoga za taj dan: „Reci mu da se ničega ne boji. Moj pogled počiva na njemu dan i noć. Ne nagrađujem uspjeh, već trpljenje.“ Tim mi je riječima Milosrdni Učitelj odgovorio na upravljenu mu molitvu podsjećajući me na istinsku snagu milosrdne ljubavi omogućujući mi istovremeno postati kanalom kojim ta umirujuća rijeka teče do srca potrebitoga bližnjega. Ako se čita iskrena i otvorena srca, kakvo je tijekom čitanja bilo moje, ova će knjiga svakome svome čitatelju postati istinskim oruđem Duha i izvorom nadahnuća za svakodnevni život s Gospodinom te djelotvornu ljubav prema bližnjima.

Valentina Jandrašek; Book.hr

Neka ti ova knjiga pomogne iskusiti neshvatljivu ljubav koju Isus ima prema tebi i tvojim bližnjima! (Susan Tassone)

Knjigu možete nabaviti ovdje.