„Škola molitve 1 – upoznati i doživjeti Boga” Josip Lončar

Škola molitve 1 - Recenzija knjige

Molitva je susret čovjeka s Bogom; to je susret čitavog čovjeka s Bogom. Zato molitva osim razuma poznaje i volju i emocije… Molitva je susret koji ispunjava, oslobađa, liječi, usmjerava, umiruje, tješi, podiže, razveseljava, kroti, krijepi… Molitva je proces po kojemu čovjek postaje svet (cjelovit – usađen u Boga). Molitva je mnogo više od izgovaranja naučenih riječi i formula.

»Knjižicu brata Josipa koju držim u rukama želim zadržati u srcu. Vjerujem da su razmišljanja u njoj uistinu plod suradnje s Duhom Boga živoga, te da izviru iz duše koja moli i trpi, pita i traži, slama se u vlastitoj nemoći i uzdiže se ujedno u sili Gospodnjoj.

Što je molitva? Kako uopće na to odgovoriti? Ulazak u jednu drugu dimenziju, u Prisutnost. Komunikacija s Onim koji nas bezgranično ljubi. Neizreciva podložnost Milosrđu u susretu punom ljudskih okvira, a opet tako nepojmljivom. Moramo li definirati molitvu? I da i ne. No, barem možemo pokušati. Josip nas uvodi, korak po korak, u ovaj pokušaj. Vrlo pristupačno, jednostavno, potkrijepljeno Riječju koja je prožeta duhom molitve. U stvari, ne može se govoriti o molitvi vjernika bez poznavanja Pisma. Zato sam zahvalan dragom autoru, jer ljubi Boga i jer ljubi čovjeka kojemu hoće približiti otajstvo molitve, neophodno za život u punini. Kao djeca, moramo učiti. Kao djeca, ponekad ćemo zaspati, odustajati, vraćati se, ponovno otkrivati važnost razgovora s Ocem. Stoga sam radostan jer ova knjižica nije samo teološki rad na temu o kojoj svi pričaju ili svi spekuliraju. Isprepletena iskustvom, spoznaja o molitvi iznesena u ovom nevelikom djelu, pruža jedno ohrabrenje i poziv: pokušaj. Uđi u borbu. Vježbaj. Isplati se. Neka je čitanje ovog priručnika na blagoslov onima koji otvaraju svoja srca na pohod milosti. Jer „molite i dat će vam se”. A očajnički trebamo Isusa.«

o. Marko K. Glogović, OSPPE

KKC #2688 Crkva „snažno i na osobit način potiče sve kršćane (…) da učestalim čitanjem božanskih Pisama steknu ‘uzvišeno znanje – Isusa Krista’ (…). No, molitva treba da prati čitanje Svetoga pisma da se uspostavi razgovor između Boga i čovjeka, jer ‘Njemu se obraćamo kad molimo, Njega slušamo kad čitamo božanske poruke’”.

KKC #2654Oci duhovnog života, parafrazirajući Mt 77, ovako sažimlju raspoloženja srca hranjena Riječju Božjom u molitvi: „Tražite čitajući, i naći ćete razmatranjem; kucajte moleći, i otvorit će vam se promatranjem”.

Želite kupiti knjigu ili se informirati o cijeni? Kliknite na gumb „Kupi knjigu”.

Ako želite besplatno skinuti knjigu u elektroničkom izdanju (e-knjigu), kliknite na gumb „Besplatno skidanje”.

Naslov: Škola molitve 1