NAUČITE JEZIK KOJIM VAM BOG GOVORI NOĆU!

Čuti Boga u snovima Mark Virkler i Charity Virkler Kayembe

“Snovi su ponekad jedini način na koji Bog može zaobići naš previše racionalan razum i progovoriti nam. Konačno, psalmist nas uči da Bog svojim miljenicima u snu daje. Osobno mogu posvjedočiti da nas Bog često u snovima opominje, uzdiže, tješi i poučava. To je sasvim dovoljan razlog da snove shvatimo ozbiljno i da se potrudimo razlikovati njihov izvor i njihovo značenje. Ova nam knjiga u tome itekako može pomoći.”

Josip Lončar, urednik

Čuti Boga u snovima

Doznajte kako čuti Božji glas, čak i dok spavate!

U prosjeku provedemo 33 % života spavajući. Čak i dok spavamo, nebo nam ne prestaje govoriti. Naš duh je i dalje budan, iako naše tijelo spava.

Pravo pitanje glasi: Kako možemo jednostavno i na biblijski način čuti što nam nebo govori svake noći?

„Čuti Boga u snovima” praktičan je i koristan vodič za razumijevanje jezika kojim Bog govori noću. Poučnim primjerima i nevjerojatnim pričama, ispričanima jednostavnim i živim jezikom, Mark Virkler i njegova kći Charity Kayembe pomoći će nam prepoznati prevažnu poruku koju nam Bog šalje u snovima.

Otkrijte kako:

– vaši snovi mogu biti mostovi koji vas povezuju s nadnaravnim svijetom,

– viđenja i snovi jesu svetopisamski utemeljeni i važni za vaš sadašnji život,

– snovi vode u i oslobađaju božansku kreativnost koja se nalazi duboko u vama,

– loši snovi mogu postati blagoslovi,

– prepoznati značenje personaliziranih simbola u svojim snovima.

Nemojte propustiti čuti ono što vam Bog poručuje dok spavate.

Počnite još danas slušati Boga u svojim snovima!

Kako je moguće da su današnji kršćani toliko protiv snova, kad se oni nalaze u cijeloj Bibliji, od Postanka do Otkrivenja? (Autori)

„… miljenicima svojim u snu on daje.“ (Ps 127, 2)

Bog čini nevjerojatne stvari u snovima. Oni su itekako važni! Jeste li znali da je Bog dao Salomonu njegovu legendarnu mudrost u snu? (Usp. 1 Kr 3, 5 – 15.) Bog je također uspostavio savez s Abrahamom u snu. (Usp. Post 15, 12 – 21.) Upozorio je faraona da spasi svoj narod od gladi u snu. (Usp. Post 41, 1 – 37.) Dao je Jakovu kreativnu poslovnu strategiju u snu. (Usp. Post 31, 11 – 13.) U snovima je uputio Izraela da ide u Egipat i potaknuo Gideona da pođe u rat. (Usp. Post 46, 1 – 7 i Sudci 7, 9 – 18.)

Ne bismo smjeli misliti da je tako bilo samo u Starom zavjetu. Prvo na što nailazimo u Novom zavjetu također su snovi i viđenja, počevši od Josipa, muža Marijina. Josip je primao poruke od anđela u snovima, a prva dva poglavlja Matejeva evanđelja bilježe čak četiri noćne vizije koje su snažno utjecale na njegov život (usp. Mt 1, 20 – 24; 2, 13 – 14, 19 – 21, 22 – 23). Takav početak Novog zavjeta veoma je značajan.

Prema Prvoj poslanici Korinćanima 10, 11, to su primjeri prema kojima trebamo živjeti. Svoje bismo živote trebali tomu prilagoditi. Uzimajući u obzir te primjere, jeste li se ikada pitali koliko blagoslova propuštamo zato što ne doživljavamo svoje sne onako kako Bog želi? Biblija nam jasno govori da su snovi normalna komunikacija s duhovnim svijetom i most koji vodi u nebesko kraljevstvo. Zato trebamo naučiti više o snovima – ako ni zbog čega drugoga, onda zbog svojega vlastitog prosvjetljenja.

Dok u ovoj knjizi zajedno proučavamo Božje metode koje on koristi u snu i njegova obećanja, saznajemo da je cijela Biblija, od Postanka do Otkrivenja, preplavljena snovima i viđenjima.

Otprilike se jedna trećina Biblije sastoji od toga!

Ustvari, ako zbrojimo sve snove, viđenja i priče o njima, kao i akcije koje proizlaze iz njih, otkrivamo da se otprilike jedna trećina Biblije sastoji od nadnaravnih vizija. To je otprilike dužina Novog zavjeta, što nam pokazuje da Bog konstantno i kontinuirano govori posredstvom takvih duhovnih slika. To ni u kojem slučaju nisu samo povremene prigode. Snovi su, zapravo, Božji modus operandi.

Najuzbudljivije od svega jest to što ćemo otkriti što se događa onima koji slušaju Boga u svojim snovima. Kada jednom razumijemo taj jezik snova, postižemo nevjerojatne uspjehe nakon što se probudimo i djelujemo u skladu s dobivenim noćnim spoznajama. Nakon što se jednom uvjerimo što sve Gospodin čini po snovima, zauvijek ćemo htjeti ostati dio toga!

U 21. stoljeću zapadna je kultura potpuno zanemarila snove i ne pridaje im nikakvu važnost. Budući da nemaju nikakva smisla za nas, lako ih je odbaciti kao nevažne. Oni nas samo zbunjuju, jer ne poznajemo Božji jezik snova. A to je ono što ćemo naučiti u ovoj knjizi – kako razumjeti jezik kojim Bog govori noću.

Ako ni zbog čega drugoga, onda bismo trebali slušati svoje snove samo zato da udovoljimo Bogu. Jer on je Bog koji razgovara i govori nam cijelo vrijeme, bilo da smo budni ili da spavamo. Rekao nam je da „bez prestanka molimo“, što znači da želi s nama imati neprekidan razgovor (1 Sol 5, 17). Želi da su naša srca spojena s njegovim cijeli dan i noć, bez prekida.

(Iz knjige.)

„Nema više ispraznih sanja. Samo Božje poruke!” (Neke od preporuka)

»Naše pomno promatranje tih „noćnih vizija“ postaje važan portal pomoću kojeg se nebo spušta na zemlju. Njezino je objašnjenje tih procesa revolucionarno!

Charity je duboko duhovna osoba, koja je snažno sjedinjena s Kristovim tijelom. Od sveg srca preporučam njezinu knjigu kao izvrstan priručnik koji će nam otvoriti i objasniti posve nova područja iskustva Boga.«

PHIL MASON, Autor knjige Quantum Glory: The Science of Heaven Invading Earth; Duhovni voditelj „Plemena Nove Zemlje“, Byron Bay, Australija

»Čuti Boga u snovima otvara nam pristup mnoštvu blagoslova koje dobivamo razumijevajući snove, njihovu povezanost s natprirodnim dimenzijama kraljevstva Božjega i njihovu sposobnost da nam otkriju Božje srce i poruku. Charity Kayembe i Mark Virkler pozivaju nas da prihvatimo taj prekrasan način kojim se Bog služi da bi povezao svoje i naše srce i dušu. To je sjajna knjiga za osobnu i zajedničku primjenu i učenje. Čast mi je preporučiti ju.«

PATRICIA KING, Utemeljiteljica zajednice „Patricia King Ministries“

»Svake se noći možemo spojiti s nebom u snovima.“ Kakav je prekrasan izazov postavljen u ovoj knjizi. Tko ne bi želio doznati više o tome? Ova nas knjiga poučava kako biti pozoran na svoje noćne vizije i zadobiti svu mudrost koju nam Bog želi udijeliti u snovima. Kakva je povlastica čuti Gospodara Svemira dok hodimo na njegovu putu i snivamo. Zaranjajući u tkivo ove knjige, naučila sam o tolikom konceptima slušanja Boga u snovima i kako ih simbolično protumačiti, dok se daju jasni, biblijski primjeri kad nam je Bog govorio na taj način. Kako je strašno shvatiti koliko najvažnijih biblijskih trenutaka možda uopće nismo prepoznali u svojim snovima! Ako Bog pridaje toliko važnosti toj vrsti komunikacije, zar ne bismo i mi trebali?«

CHERYL MCKAY, Scenaristica, The Ultimate Gift; Spisateljica, Finally the Bride

»Tim Virkler učinio je tumačenje snova lakim. Nema više ispraznih sanja. Samo Božje poruke!«

SID ROTH, Televizijski voditelj

»Čuti Boga u snovima knjiga je koja nudi solidan biblijski, osvježavajući i kreativan vodič za razumijevanje onoga što nam Bog govori u našim snovima. Vjernici mogu toliko toga naučiti iz ove knjige, što će ih dovesti do nove razine razumijevanja onoga što im Bog želi poručiti jezikom snova.«

GARY S. GREIG, dr. sc., Sveučilište u Chicagu 1990.; Sjedinjeno teološko sjemenište Dayton, Ohio

»Dr. Mark Virkler i njegova kći Dr. Charity Kayembe, suautori su ove knjige. Sviđa mi se njihov stil pisanja, koji je jednostavan i zanimljiv. Knjiga se lako čita, iz nje se može puno naučiti, a popraćena je i konkretnim tumačenjima snova. Obožavam ju! Ona će mi biti glavni priručnik za tumačenje mojih vlastitih snova u godinama koje dolaze. Nabavite si ju, trebat će vam!«

STEVE SHULTZ, Osnivač mrežne stranice The Elijah List

»Razumijevanje naših snova i viđenja pripravlja nas za našu ulogu u Božjem planu na kraju vremena. Svim srcem se slažemo s Charity i Markom kada kažu: „Bog govori po našim snovima, i to čini često… Oni su vrata u kraljevstvo duha.“ Otvaranje tih vrata donosi nebo na zemlju. Potrebne su mnoge godine da se stekne osobna mudrost, znanje i uvidi u jezik snova koji autori nude. Snažno preporučamo ovo dobro napisano i korisno štivo o kršćanskom tumačenju snova kao priručnik svim vjernicima.«

ADAM F. THOMPSON I ADRIAN BEALE, Autori projekta The Divinity Code

Želite kupiti knjigu ili se informirati o cijeni?

Kliknite na gumb „Kupi knjigu”.

Ako želite pročitati više o samoj knjizi, ili ste je već pročitali pa je želite ocijeniti, molimo Vas da kliknite na gumb „Recenzija”. (Molimo Vas da ocjenjujete samo ako ste knjigu doista pročitali!)

Naslov: Čuti Boga u snovima
Autor: Mark Virkler i Charity Virkler Kayembe
Godina izdanja: 2018.